|
Archiv diskuzí od roku 2005 |
FM vysílač Belkin TuneCast II
Zpět na seznam diskuzí Roman, 29. června 2010, 20:35, 77.104.210.xxx
Tak neudělal.. zjistil sem, ež pod tou .. hmotou nic neni... jen ten drátek zavedenej do plošky Hunter88, 3. července 2010, 22:27, 178.41.82.xxx Re: Tak ještě jeden spam.. - Reagovat
Sak hladaj nejake IO a na nich pozri nazvy a davaj do googlu mozno nieco vypluje . . ja som tiez tak hladal a svoj vysielac som nasiel dokonca aj schemu ale svoj utlm som este nenašiel B-D Roman, 6. července 2010, 08:56, 77.104.210.xxx Re: Re: Tak ještě jeden spam.. - Reagovat
Oukej díky.. Dneska to ještě jednou rozeberu a mrknu se.
Jinak, konečně se mi podařilo udělat trafo .. 300mA 12V a jede to krásně :) .. STAR 1 Radio, 22. července 2010, 11:44, 90.180.176.xxx Re: Re: Re: Re: Vykon - Reagovat
Hele, já to dneska zapojil. Bydlim v prvnim patře. Udělal jsem smyčky podle nákresu a hraje to přes celej byt a celý náměstí v okruhu zhruba 100 až 120 metrů. Myslim, že pokud by se to pustilo z konce do údolí., tak to možná těch 500 metrů i dá. mě to hraje směr náměstí přes 3 zdi. Je to paráda. Splnil jsem si sen :-D 107,2. Roman, 22. července 2010, 23:58, 77.104.210.xxx Re: STAR 1 Radio - Reagovat
Souhlasim.. Stačí připojit Kabel, a bez jakýhkoliv úprav dáte těch 100m .. :)) Já osobně mam jen připojený dva cca 1,5m kabely na audio vstup a dám těch 50m po okolí s Mobilem v kapse, počítám že na dobrym rádiu se to dá naladit i přez těch 100m
STAR 1 Radio, 25. července 2010, 10:38, 90.180.176.xxx Re: Belkin - Reagovat
Já ho používám a funguje špičkově! Po drobných úpravách pomocí kabelů dosah skoro 200 metrů v zastavěné oblasti - vysíláno z prvního patra činžáku!!!! Roman, 25. července 2010, 21:51, 77.104.210.xxx Re: Re: Belkin - Reagovat
jo to já taky .. Uprostřed vesnice .. =D Roman, 4. srpna 2010, 12:23, 77.104.210.xxx Roman II Belkin TuneCast II III - Reagovat
Opět tu otravuju já .. Pochopil prosim vás někdo podle tohodle návodu o co přesně jde? Anglicky absolutně vůbec nerozumím (Němčináář =P) .. Díky :) http://www.youtube.com/watch?v=LsZw_youJAo moyop, 8. srpna 2010, 11:47, 95.102.208.xxx Re: Roman II Belkin TuneCast II III - Reagovat
Chlapec připojil do vhodného místa kus drátku jako anténu a tím se zlepšil vyzářený VF výkon a tím pádem i prodloužil dosah vysílače.... Roman, 12. srpna 2010, 16:58, 77.104.210.xxx Belkin Tunecast II - Reagovat
Díky, určitě taky udělam. On to dá na tu černou součástku vpravo .. Takže další pokrok, jak si vylepšit novou verzi Tunecastu II :)... Roman, 13. srpna 2010, 11:44, 77.104.210.xxx Belkin Tunecast II - Reagovat
Dneska sem to připájel, vyšel ven. Ještě horší dosah, než když to je v klasickym bodě "Ant". Možná že jsem udělal nějakou chybu, ale pochypuju, pač u pájení se moc chyb udělat nedá.
Skuste to ještě někdo, zda to zlepší signál aspoň vám. Díky alphire, 16. srpna 2010, 17:01, 193.200.150.xxx Re: Belkin Tunecast II - Reagovat
Já zkusím udělat ten vnitřní zesilovač, chtěl bych totiž Belkina použít jako bezdrátový vysílač pro mikrofon. Pokud se mi to podaří, zkusím napsat.
Jinak co se týče odstranění hranic 88,1 - 107,9 jsem byl plně neúspěšný, propojení ploch se nijak neprojevuje. Pokud to už někdo dělal a funguje mu to tak napište.
Díky HONZA, 19. srpna 2010, 13:03, 90.180.176.xxx Wireless FM Transmitter - Reagovat
Zdarec, vysílám přes Wireless FM Transmitter a přemejšlím, jak mu zvětšit výkon. Dám sice v klidu 100 metrů, ale nedolítne to tam, kam chci. A podle návodu na Belkina se to nedá. Nevíte někdo, kam přidělat externí anténu? paja, 27. srpna 2010, 07:43, 82.150.166.xxx
ahojky vysilate nekdo 24 hodim v kuse? HONZA, 27. srpna 2010, 15:36, 90.180.176.xxx vysílání nonstop - Reagovat
já jo. mikepowers, 9. října 2010, 16:07, 82.100.xxx dotaz - Reagovat
Mám dotaz jsem na internátu a chtěl bych vědětt jestly pomocí tohoto zařízení usliší ostatní na intru co já vysílam na normálním radiu?Bez toho aby se musely něco nastavovat?Sem zpěvák a chtěl bych aby si mě lidi poslechly :-D. Roman, 11. října 2010, 15:59, 77.104.210.xxx Re: dotaz - Reagovat
Uslyší. Nastavovat, musí nastavit možná tak frekvenci na který vysíláš :D No a pokud každej z vás má Notebook a internet, tak neni nic lehčího než vysílat na netu a nedát do toho ani korunu ;) alphire, 21. října 2010, 18:19, 93.182.153.xxx Re: Belkin Tunecast II - Reagovat
Co takhle připojit drátek na anténu přímo na vývod 11 obvodu BH1415F? V dokumentaci je to RF OUT, zkoušel jsem to a podstatně lepší. Navíc to nejde přes cívky, tlumící odpory a jinou havěť - ani se nemusí odpájet, což se určitě nějak projeví. Vývod 10 je potom GND. alphire, 21. října 2010, 18:23, 93.182.153.xxx Re: Cožee? - Reagovat
Souhlasím. Mám jak verzi z ČR tak z USA a uvnitř vypadají opravdu rozdílně. Ani tlumící odpory jsem zatím nenašel palo, 8. ledna 2011, 13:00, 213.151.213.xxx technika - Reagovat
ja používam fm transmitter z Tesca (Technika). Mám ho pri okne, je omotaný drôtom a ten pripojeným k usb a tak cez okno pripojený k vonkajšej anténe so zosilňovačom na balkóne, ktorú obyčajne používam na príjem FM staníc. Dosah tak 300 m, ale raz mi hral až do 2 km. Neviem ako to bolo možné. Ešte po kilometri hral pekne stereo na mp3 aj na mobile a to som nemal ani priamu viditeľnosť. Vtedy som použil vertikálnu polarizáciu ale možno to bolo aj tak, že anténa sa spojila so zábradlím na balkóne a to dokázalo zvýšiť výkon, alebo ten drôt čo išiel od transmittera k anténe bol v nejakej veľmi výhodnej polohe. No fakt netuším ako sa mi to vtedy podarilo. palo, 8. ledna 2011, 13:47, 213.151.213.xxx prosím o radu - Reagovat
Prosím kuknite sa prosím niekto či má tento môj transmitter aj nejaký útlmový článok, lebo ja som do toho jeleň. http://www.upnito.sk/imgresize.php?id=c7f2e4149131442c9ca9963d58fdd987&ms=728 Hunter88, 21. ledna 2011, 19:42, 178.41.56.xxx Re: prosím o radu - Reagovat
Je to takyto ?http://cdn5.mydeco.com/product_images/full/44d21e4a31a95efdc649815cc130ce40e35dbf0c.jpg JA mam tiez z Tesca palo, 23. ledna 2011, 10:53, 213.151.213.xxx tesco - Reagovat
áno presne ten. Ako ide tebe? Hunter88, 31. ledna 2011, 20:45, 95.102.208.xxx Re: tesco - Reagovat
Daj si o stranu Spat tam si precitaj moje prispevky . . . sem tam sa s ním bavkám :D SOm spokojny no hlavne že bol taky lacný paveltv2, 16. března 2011, 10:52, 109.72.xxx 668A eBay - Reagovat
Koupil jsem Wiraless FM Stereo na eBay přišel model 668A, jenže s úplně jinym tišťákem. Potřeboval bych trochu zvětšit dosah, v současnosti jde stereo na mobilu tak 4 metry, mono asi 10 metrů, což je dost málo. Trochu sem to nafotil http://picasaweb.google.com/100799439505182427718/668A Ještě je nějakej šváb a kapka pod displejem. Nikde nápis ANT není... pomůžete? palo, 16. března 2011, 15:21, 213.151.213.xxx
no jeden z tých troch káblikov bude anténa, ale ja som na mojom zistil, že môžem priložiť na hocijaký spoj kus drôtu a aj tak mi to zosilní. Inak to je teda dosť malý dosah 4 metre. paveltv2, 17. března 2011, 00:28, 109.72.xxx 668A eBay - Reagovat
Ani pětimetrovej prodlužovák moc nepomohl, nyní to mám na asi dvoumetrovém audiokabelu. Udivuje mě že na audio vstup jsou použity klasické vodiče a ne stíňáky. Také bych čekal, že společný zemnící vodič bude natvrdo spojen se zemí, ale zde je zapojen přes nějakou sočástku (sorry v SMD se moc nevyznám) a také přes cívku s odbočkou. Jinak sem měřil odběr a těch 30 mA odpovídá. Ještě mě napadá, jestli to není škrcené tím stabilizátorem v autokonektoru, protože 12 V pouštím do něj. bm, 24. března 2011, 13:42, 85.71.232.xxx 018A - Reagovat
Koupil sem na eBay vysílač, typ je 018A...a vevnitř je jinej, než fotky všech ostatních, i když zvenku je "povědomej".
http://img860.imageshack.us/i/imag0022p.jpg/
http://img97.imageshack.us/i/imag0023t.jpg/
http://img822.imageshack.us/i/imag0024hd.jpg/
...na volným prostranství to dá asi 200m.
Vykoukal by z fotek někdo možný úpravy? Jedinej integráč s čitelným popisem je EEPROM:(
P., 13. července 2011, 01:08, 81.201.48.xxx Kde mají tento vysílač - Reagovat
Ahoj, oni už se dělají novější typy Belkinů, ale přesně tento ověřený vysílač (mám ho už 4 roky a slouží mi spolehlivě denně) se dá koupit např. u Alza.cz pod obj. kódem NX370b55 a dnes stojí 499 Kč, ale mají je i jinde o 100 Kč levněji, viz: zbozi.cz Když někoho navádím, doporučím mu přesně tento typ, víme, jak se rozdělává, zvětšuje dosah, vyřazuje aut. vypínání, nic v něm není skryto nebo zalito a pod. Každý je s ním spokojený, funguje spolehlivě a modulaci má dobrou. Lukas, 24. listopadu 2011, 13:06, 82.99.182.xxx Re: Kde mají tento vysílač - Reagovat
Ahoj, nemas vyzkousene jak na tech novych Belkinech odstranit hranice 107.9 ? Potreboval bych se dostat na 120 a 130 Mhz. Dekuji AnthonyX, 24. listopadu 2011, 13:40, 94.112.114.xxx Re:Re: Kde mají tento vysílač - Reagovat
A máš k tomu pořádný důvod? 1)Je to letecké pásmo 2)Na FM CCIR po tobě neštěkne ani pes, ale na AIR bandu po tobě půjdou jak slepice po flusu 3)V tomhle pásmu se používá AM modulace 4)Uneseš to, že letadlo se 300 lidma spadlo kvůli tvým pokusům? Pokud jsi si všeho vědom a do toho rizika jdeš, napiš. Lukas, 24. listopadu 2011, 14:05, 82.99.182.xxx Re: Re:Re: Kde mají tento vysílač - Reagovat
duvod mam a poradny, nekteri travi vetsinu dne v aute, ja napriklad v letadle tak bych si rad pri politani poustel mp3 na priposlechu, dikec Lukas, 24. listopadu 2011, 14:06, 82.99.182.xxx Re: Re:Re: Kde mají tento vysílač - Reagovat
a presne z toho duvodu ani nechci zvetsovat vykon, staci mi bohate ty 4 metry, jen se potrebuji dostat nad 108, asi by postacilo do 124 mhz Honza, 24. listopadu 2011, 14:49, [admin] Re: Re: Re:Re: Kde mají tento vysílač - Reagovat
Zapomeň na to. AnthonyX odpověděl dost jasně. Na leteckém přijímači, který pracuje s AM, nebude FM vysílání z Belkina poslouchatelné. Úprava je de facto nemožná. A nikdy nevíš, co i ten malý výkon provede. Lukas, 24. listopadu 2011, 15:34, 82.99.182.xxx Re: Re: Re: Re:Re: Kde mají tento vysílač - Reagovat
ok, kdyz to nejde tak v poho, zvolim druhou cestu 300-500khz, to by melo taky postacit pro muj ucel, kazdopadne dikec za radu František, 4. března 2012, 19:55, 88.100.126.xxx zesilení - Reagovat
mě stačí ten smotanej audio kábl Pavel, 6. června 2012, 20:14, 109.72.12.xxx Belkin TuneCast II F8V3080eaBLKP - Reagovat
Tak jsem si také koupil Belkin TuneCast II Mobile FM Transmitter (F8V3080eaBLKP), zatím jsem ho nekuchal, ale po prvních dojmech z perfektního balení a solidního zpracování, přišlo rozčarování z dosahu. Stereo bez šumu to zvládne pouze s několikamilimetrovou vzdáleností audio vstupního kablíku a anténou přijímače, jinak je tam hodně šumu. Dosah minimální, na pěti metrech už se signál ztrácí. To se přece nedá normálně používat ne? Uvažuju že jim to omlátím o hlavu. Další nevýhoda je nutnost dosti hlasitého vstupu, empétrojka musí jet skoro naplno aby to nakrmila. Jediná výhoda je že když zapojim místo 12V 5V, vysílá téměř stejně.
Měli jste také tak mizerný dosah a vysoký šum i na pár centimetrů? Pavel, 8. června 2012, 14:35, 109.72.12.xxx Re: Belkin TuneCast II F8V3080eaBLKP - Reagovat
Nemilé překvapení mě čekalo po otevření, BH1415F byl nahrazen něčím (viz foto) co se mi nepodařilo nikde dohledat. Výkon žalostný, zvýšení výkonu pomocí připojení 75cm vstupu a napájení dle návodu zde příliš nepomohlo. Mnohem větší výkon má vysílač z Tesca Technika IFM-108, jen zvuk je příliš plochej. Novou revizi Bekkina TuneCast II tedy nebrat.
https://picasaweb.google.com/100799439505182427718/BelkinTuneCastIIMobileFMTransmitterF8V3080eaBLKP Honza, 8. června 2012, 20:50, [admin] Re: Re: Belkin TuneCast II F8V3080eaBLKP - Reagovat
Koukám na to jako puk. Zřejmě tam místo BH1415F dali něco, co vypadá jako čínská napodobenina obvodu od Silicon Labs. Výkon z toho leze asi nula nic, ale zesílit by to teoreticky mělo jít. Z vnějšku ta krabička vypadá stejně? Kdyby to šlo nějak na první pohled rozeznat, bylo by to lepší, aby člověk s jistotou sehnal tu původní verzi, pokud se mu nechce šťourat do té nové. Honza, 8. června 2012, 20:54, [admin] Re: Re: Belkin TuneCast II F8V3080eaBLKP - Reagovat
Jinak co si budeme nalhávat, původní Belkin dával řádově větší výkon než kolik je povoleno, a přitom to bylo vlastně legální, neboť to schválení nějakým způsobem získal. Právě proto to byl takový šlágr. Pavel, 8. června 2012, 23:01, 109.72.12.xxx Re: Re: Re: Belkin TuneCast II F8V3080eaBLKP - Reagovat
Přidal jsem fotky balení a jak vypadá. Starší verzi bych bral hned, zaváhal jsem tak mám holt smůlu. Zesík se k tomu asi nedá koupit že? Na bastlení se moc necítím, mám tu jen základní multimetr a trafopájku :) jmeno neni duležite, 10. června 2012, 09:30, 90.183.103.xxx
No já mám podobnej :D udělal jsme si to jinak.. Našel jsem si anténu a k ní seskládat koncovej stupeň...Ono se to ale nemohlo vybudit tak jsem tam ještě švihl takový "předzesilovač" z nějákýho BFka a výsledky dobrý :) Mám to s KT907čkou na konci takže by to ty 3W mohlo dát ;) Dosah je dobře slyšet asi na 1,5Km a v dobrých místech přímočaře asi 4Km... Ještě tak si vyrobit nějákou anténu a je to... :-) Honza, 10. června 2012, 13:16, [admin] Re: Re: Re: Re: Belkin TuneCast II F8V3080eaBLKP - Reagovat
Zesilovač k tomu lze dodělat (s tranzistorem BFR91A, BFR93, atd. nebo s nějakým monolitickým zesilovačem). Pokud se v tom nechceš moc vrtat, ale máš náladu na experimenty, šlo by vyzkoušet nějaký anténní zesilovač určený pro příjem FM rozhlasu nebo širokopásmový anténní zesilovač pro příjem TV (pokrývající i pásmo 87.5 až 108.0 MHz!). Akorát se místo přijímače zapojí vysílací anténa a místo přijímací antény se zapojí signál z toho no-name švábu na desce. Zisk by měl být aspoň 15 dB. Nevýhoda je, že hotový anténní zesilovač stojí zhruba stejně jako ten Belkin. Anonym, 19. června 2012, 19:31, 90.176.227.xxx FM vysílač Belkin - Reagovat
no z vyvodu io pripojit antenu bez tlumivky na konektoru zem je tlumivka ta dost zeslebuje signal a dosah je lepší budkup, 22. června 2012, 23:00, 90.180.180.xxx Re: Re: Re: Re: Re: Belkin TuneCast II F8V3080eaBLKP - Reagovat
Zdravím. Heleďte, nevíte o nějakým e-shopu, který na 100% má tu starou verzi TuneCastu II? Já blbec jsem ten svůj "upgradovanej" prodal kámošovi s tím, že si koupím nový a znovu upravím... A teď tohle... Budu rád i za bazarový kousek. Předem díky za případný rady.
budkup(at)email(dot)cz qbic, 18. července 2012, 16:05, 89.239.15.xxx Re: Re: Belkin TuneCast II F8V3080eaBLKP - Reagovat
skoda, ze jsem tohle necetl o 2 dny drive... ted koukam na ten novej shit (ano, mam presne to same) a mam chut ho vzit kladivem... sis, 20. července 2012, 14:16, 78.80.131.xxx 0,2W komplet - Reagovat
Zařízení, udělané na základě modulu Belkin, přidán 3-stupnový zesilovač s BFR. Má to v celém pásmu překvapivě vyrovnaný výkon. Při napájení z 12V akumulátoru dává 0,2W a při napájení ze zdroje 16V je výkon 0,5W. http://www.imghosting.cz/view-11IMG1.jpg http://www.imghosting.cz/view-92IMG5.jpg psichac, 2. září 2012, 14:16, 85.216.159.xxx novy FM IC - Reagovat
to čo hore našiel majitel v belkine je toto: http://www.quinticcorp.com/PDF/QN8007_Product_Brief_v0.3a%20052108.pdf presne tak,nejaká kópia obvodov od SL.ja na jednom čínskom FM trans. som sa stretol s týmto IC: http://pdf1.alldatasheet.net/datasheet-pdf/view/333223/ETC2/KT0803K.html Bez nejakých extra úprav som sa s metrovým drótom ako antenou dostal na cca 70m avšak nejaký ten "kremík" na posilnenie výstupu už mám tak idem laborovať ;) JM, 10. září 2012, 16:47, 78.108.106.xxx podivná verze Belkina - Reagovat
Tak jsem si sehnal starší verzo Belkina přesně podle doporučení, je to přesně v tom balení, co je tu popsáno, ale průšvih. Není to sice nová BLKP verze, ale stejně se liší od verze popsané v článku. Je tam BH1415F, ale je tam úplně jiné zapojení v místech, kde má být ten útlumový článek. Sice jsou tam tři odpory, ale jinak zapojené, a po jejich odstranění je vysílač zticha a nevysílá. Nesetkal jste se někdo s touhle verzí? rv, 19. dubna 2013, 21:20, 89.24.16.xxx Belkin verze F8V3080eaBLKP - Reagovat
Zdravim, poradi mi nekdo, zda lze aktualne prodavanou verzi Belkina upravit tak, aby pokryla signalem prostor bytu? Dekuji.
<< < Starší příspěvky :: Novější příspěvky > >>
Upozornění: Tato diskuze byla uzavřena. Do diskuze již nelze vkládat nové příspěvky.
|
(C) 1999-2014 Pira.cz |
|