Hlavní stránka Nabídka Schémata Software Diskuze Kontakt English
Archiv diskuzí od roku 2005

Úprava a použití koncového stupně z vozidlových radiostanic

Zpět na seznam diskuzí


Kerapid, 30. července 2006, 13:20, 88.212.31.46
VR-koncak - Reagovat

Pekny popis, to sa musi povedat. Tie koncaky z VR su asi najpouzivanejsie a najlahsie preladitelne. Este by som chcel podotknut existenciu koncaku s KT925x kde x-B,V s budicom 2T610a. Je urceny pre 300Mhz- vhodne pre TV. :)
marek, 1. srpna 2006, 21:58, 193.179.147.254
článek - Reagovat

je skvěle napsaný, něco takového tu dlouho chybělo...sám jsem nakonec po nešťastných pokusech koncový stupeň z vr43 rozdělal a postavil vlastní zesilovač (dle návodu pro BLY88)...ale nejlepší hláška je:Nejlepší zesilovač je anténa a dobré místo!!!To je svatá pravda....
Chuck, 3. srpna 2006, 20:03, 193.85.178.88
VR koncáky - Reagovat

Ahoj.
Nějak sem zaspal začátek tématu..Ale nevíte někdo jak je uspěšně zapojit aniž by se mi vydifundovaly PN přechody na chladič?( :-D )Nechci je zapojovat metodou pokus-omyl.Když byste si někdo udělali čas a postli třeba foto z popisem tak na chuckn@seznam.cz ..Děkujů
Music_CB, 4. srpna 2006, 07:00, 85.135.163.142
Koncaky. - Reagovat

Zdravim vsechny piraty..Skuste sa pozret sem na www.piratfm.ic.cz/Zosilovac je to dvojstupnovy ale mi na nom odislo 1946a,kvoli blbemu trimru.Teraz som udelal 15W konec s KT920V a 30W konec s 2SC1946a.Fotky tychto 2 koncov su tam este neni ale posnazim sa aby tam boli..Asi najjednoduchie ej uchytat vykonove trandaky o 3mm AL plech s rovnakou velkostou ako je plosny spon na distancne stlpiky.Tranzistor sa pajkuje zo strany spojov.O takyto plech sa da uchytit lubovolny chladic,prepadne staci uz iba pripat o chladic,jak je to na procakoch v PC...Ak by niekto chcel viediet fotky,moje moje ICQ je 330 030 903
bengos14, 26. září 2006, 18:31, 89.165.210.8
emitator - Reagovat

vreau si eu o schema de emitator de la kt904 la kt922 .va salut vasi fi foarte recunascator pa puteti gasi pe idiul de mesenger chibrit001
Marek, 27. září 2006, 14:32
Re: emitator - Reagovat

To je Rumunsky, rozumim z toho mimo jiné že nás zdraví...
Honza, 27. září 2006, 16:25
Re: Re: emitator - Reagovat

Tak to nás těší :-D
Jan, 11. října 2006, 11:42
Úprava a použití koncového stupně z vozidlových radiostanic - Reagovat

Vykon 15w z povodneho vf. zos je dost malo. Da sa naladit az na 20w pri pouziti povodnych T KT...
Honza, 12. října 2006, 11:57
Re: Úprava a použití koncového stupně z vozidlových radiostanic - Reagovat

Ano, da se, ale rozsireni pokryti je zanedbatelne, riziko snizene spolehlivosti znacne vyssi. To je jako s pretaktovanim procaku u PC: bud chci lamat rekordy, nebo s tim chci rozumne pracovat.
chaos, 30. října 2006, 06:41
KT922B - Reagovat

dají se někde sehnat ty KTčka ? a za kolik ?
Honza, 30. října 2006, 10:09
Re: KT922B - Reagovat

Inzerce a hlavne burzy - urcite to tam sezenes. Spis nez samotny tranzistory teda cely koncaky.
chaos, 31. října 2006, 17:55
Re: Re: KT922B - Reagovat

ale nevím jestli jsou nějake burzy v ostravě nebo v okolí ale dá se někde sehnat tet trandík nebo koncák někde abych měl jistotu že je zaručeně funkční ?
Anonym, 3. února 2007, 13:33, 84.42.216.92
Re: KT922B - Reagovat

mam kompletni desky s koncakama koukni na www.lvi.cz/kovac_radio/prodej.htm
Honza637, 9. března 2007, 06:38, 81.90.161.13
KTčka - Reagovat

Zdarec, kdyby někdo chtěl, mám tu celé radiostanice a konce, takže není problém, KT je dost.
Opteron, 19. března 2007, 17:35, 85.160.64.57
Re: KTčka - Reagovat

No já bych měl možná zájem, pošli mi pls ceník na mail athlonfx53@seznam.cz dík.
Opteron, 7. září 2007, 14:23
KTčka - Reagovat

Cau lidi, tak mate nekdo na prodej ten koncovy stupen z VR 20 nebo VR22? Koupil bych i za rozumnou cenu celou radiostanici, tak neco nabidnete...
Anonym, 25. září 2007, 20:59, 82.150.169.45
Re: KTčka - Reagovat

http://www.odklepnuto.cz/detail.php?id_item=185166
bobo, 25. září 2007, 21:37
Re: KTčka - Reagovat

http://www.odklepnuto.cz/detail.php?id_item=185166
Fedo, 28. září 2007, 10:25
VR 21, simplex, jeden kanal, 74 MHz - Reagovat

Nevie mi niekto poskytnut schemu od ovadacej skrinky na VR 21? Po zapnuti napajania je vysielac stale zapnuty a prijimac ho sam prijima. Chyba je iste v ovladacej (prednej) skrinke.Ostatne schemy mam. Vdaka
Opteron, 16. listopadu 2007, 13:53
KT 920/922 - Reagovat

Nemáte někdo na prodej za rozumnou cenu tranzistory z radiostanic VR20 nebo VR22???
Anonym, 20. prosince 2007, 16:50
Re: KT 920/922 - Reagovat

na www.bazos.sk mas 4 kusy VR22 za siboliku cenu spolu za 2000sk ...
Opteron, 29. prosince 2007, 16:21, 90.176.193.239
Re: Re: KT 920/922 - Reagovat

Jo, dival jsem se, ale mi staci 1, mozna dve bych jeste byl ochoten koupit ale co budu delat se 4?...kazdopadne dik za tip
Anonym, 8. dubna 2008, 15:11, 195.113.162.67
Re: VR 21, simplex, jeden kanal, 74 MHz - Reagovat

schema na vr na ovl.skr. mam. K.
David Liška, 4. června 2008, 00:36, 77.48.21.114
Podporuju piráty - Reagovat

Kdo chce něco přeladit, pište sem: anteny@aagneth.cz
Svišť, 22. června 2008, 14:34
Přelazení VR22 - Reagovat

Ahoj lidi, sehnal jsem 53ks VR20,21,22 převážně komletních, jde to upravit aby byla možná komunikace mezi více než dvěmi radiostanicemi???
Kolik jich lze maximálně takto propojit??? Šla by ta PROMka přeprogramovat i na 144MHz???
David Liška, 10. července 2008, 23:15, 77.48.21.114
Re: Přelazení VR22 - Reagovat

To první by šlo a to druhý by bylo obtížnější.
Svišť, 12. července 2008, 10:29
Re: Re: Přelazení VR22 - Reagovat

Poradil bys mi prosím jak na to???
Opteron, 17. září 2008, 00:28, 83.208.78.210
Impedance a výkon - Reagovat

Neví někdo náhodou jakou má konec z VR22 vstupní impedanci a jaký minimální výkon je potřeba k vybuzení???
imnex, 20. září 2008, 22:32, 85.237.228.130
konc. výstup - Reagovat

aj ruské katalogy maju svoje čaro
treba hľadať aj tam su lacné
spozdravom 330om001
stano, 8. října 2008, 12:14, 193.87.101.103
vr21 - Reagovat

vie niekto bolo bi mozne prepinat v koncovom stupni vr21 mali a velki vikon vimenov trimra regulacie za dve odpori kde bi som prepinacom prepol raz jeden odpor a raz druhi??? zatial prepinam cez relatka
Disney, 9. prosince 2008, 11:36
regulace výkonu KT920A + KT920V - Reagovat

Má někdo nápad, jak nejlépe by šlo u zesilovače s KT920A + KT920V měnit výstupní výkon? Nejlépe plynule. Mě napádají tři možnosti - regulovat nějak buzení na vstupu, měnit napájecí napětí anebo odpor v emitoru, jak je to u tady 1W vysílače.
Poradí někdo?
Honza, 9. prosince 2008, 12:45
Re: regulace výkonu KT920A + KT920V - Reagovat

Zesík může mít při malém buzení sklony ke kmitání. Řešil bych to změnou napájecího napětí posledního tranzistoru nebo posledních dvou. Pro bezeztrátovou regulaci lze použít PWM modulaci (např. 555 + dva komplementární fety + LC filtr).
Disney, 11. prosince 2008, 09:31
Re: Re: regulace výkonu KT920A + KT920V - Reagovat

Díky moc! No zesíku udělám origo spínaný zdroj ňákých 50W, takže ta bezeztrátová regulace tam již bude.
Nebude mít takovéto nastavování výkonu vliv na obsah vyšších harmonických? Nebude potřeba lepší výst. filtr? (asi ne, ale pro jistotu se ptám odborníka)
Honza, 11. prosince 2008, 17:50
Re: Re: Re: regulace výkonu KT920A + KT920V - Reagovat

No vliv na harmonické tam nepochybně bude, s měnícím se napětím se budou měnit i vyšší harmonické složky, resp. jejich poměr. Celkově ale nelze říci, že při nižším napětí z toho poleze víc bordelu. Vlastně to bude naopak, protože celkový výkon klesne.
stano, 13. prosince 2008, 20:48, 213.151.202.193
regulace vykonu - Reagovat

a co tak namiesto toho odporoveho trimra pouzit potenciometer je to blbost ???alebo pouzit dva pevne odpori sktorimi bi sa prepol vykon niekde som podobne schema vydel pri 1w s ksy 34.priznavam ze vykon vr21 je vyssi
Opteron, 19. prosince 2008, 18:25, 90.177.138.91
Re: Re: Re: Re: regulace výkonu KT920A + KT920V - Reagovat

Zkusil bych vytáhnout ty dva velké odpory zapojené paralelně v kolektoru posledního trandu (tuším, že mají 2*1ohm) a nahradil je nějakým výkonovým tak 4R7/6W...možná by to fungovalo bez problémů
amtero, 21. prosince 2008, 10:19, 194.228.101.186
Re: Přelazení VR22 - Reagovat

pokud ty Vr-ky fungují na stejné frekvenci, mohou všechny spolu komunikovat.Ustředna ve VR22 nezvládá kmitočty na 120MHz.A celkové předělání je docela složitý
http://mujweb.cz/zabava/amtero/index.htm
amtero, 21. prosince 2008, 10:23, 194.228.101.186

opteron: 50ohm, cca 100 mW
Opteron, 4. ledna 2009, 18:35, 90.177.138.91
Sladění různých VR22 - Reagovat

Věděl by někdo jak spárovat VR22 alespoň dvě popř. 3 stanice které běžely na kmitočtu 40MHz???
Lišák, 16. července 2009, 19:11, 88.83.182.82

věděl
DenHaag, 11. listopadu 2009, 11:35, 77.48.45.10
VR 22 - Reagovat

Mám cca 25 ks VR 22. Používáme je na radiobody při závodech rallye. Buďto bych je všechny nabídnul k prodeji a koupím CB nebo sháním někoho, kdo mi je všechny prohlídne, popř. dá dohromady. Jsem s nimi spokojenej. Když je počasí, slyšíme se hodně daleko a dobře, ale ne vždy a ne všechny mi jdou tak, jak potřebuju. Seřízeny jsou na jednu frekvenci. Jinak jsem v tomto oboru spíše spotřebitel, než odborník. Dík za zprávu na marionetta@marionetta.cz
Anonym, 16. listopadu 2009, 14:35
něco o VR - Reagovat

http://amtero.sweb.cz/
disney, 20. prosince 2009, 17:30, 85.70.233.117
schéma VR22 - Reagovat

Kompletní dokumentace VČETNĚ zapojení KONC. STUPNĚ
http://www.lvi.cz/kovac_radio/tech.vr%2022.pdf
Opteron, 29. června 2010, 15:50, 90.177.148.xxx
Využití VR20 a VR22 - Reagovat

Mám doma nějaké radiostanice VR20 a VR22, poradil by mi někdo jak je sladit na společný kmitočet (kmitočty) popř. přeprogramovat na dnešní CB???
uhu, 2. července 2010, 12:44, 147.231.21.xxx
Re: Využití VR20 a VR22 - Reagovat

Ahoj,
VR20 blbě, jsou řízeny krystalem -> nutnost nákupu krystalu pro každý kanál po cca 250Kč.
VR22 OK, stačí naprogramovat PROM. POZOR - respektuj pásmo stanice, většinou úsek do +-10% kolem provozního kmitočtu stanice. Víc přelaďovat NEJDOU, takže např. stanici na 73MHz bez zásadních HW úprav nenaladíš do horního MB pásma (kolem 82 MHz)! Totéž např. stanice 80MHz na dvoumetr! Na CB (27MHz) zapomeň rovnou.
Jinak na sdílákách je to Tvůj boj, s těmito stanicemi jsi vždy a jednoznačně v rozporu se všeobecným oprávněním ČTÚ.
Opteron, 6. července 2010, 23:07, 90.177.148.xxx
Re: Re: Využití VR20 a VR22 - Reagovat

No úprava HW by neměla být zas tak velký problém, roztáhnout cívky a naladit výstupní filtry bych zvládl, mi spíš není jasné na jakých frekvencích samotné CB pracuje a jak tu VR22 přeprogramovat, našel jsem článek o těch VR22 http://amtero.sweb.cz kde je popsáno přeprogramování, avšak samotné ovládání VR22 tím čelním panelem moc nechápu, některé mají jen jeden kmitočet jiné zase více.

<<  < Starší příspěvky :: Novější příspěvky >  >>

Upozornění: Tato diskuze byla uzavřena. Do diskuze již nelze vkládat nové příspěvky.

  

  

  

(C) 1999-2014 Pira.cz