Q: Mohu objednávat i ze
Slovenska?
A: Nabídka platí pro Česko a Slovensko. Pro přepočet cen u objednávek ze Slovenska se použije aktuální kurz CZK/EUR vyhlašovaný ČNB. Dodání zboží
subjektům registrovaným k DPH na území Slovenska je osvobozeno od DPH dle § 64
zákona č. 235/2004 Sb.
Q: Jaké jsou platební podmínky a způsob přepravy?
A: S výjimkou prověřených odběratelů vyžadujeme platbu předem. Akceptujeme pouze platbu bankovním převodem. Objednávky s požadavkem na platbu při převzení zboží od přepravce (tzv. dobírka) nejsou akceptovány. Zboží standardně zasíláme Českou poštou nebo prostřednictvím přepravní společnosti DPD.
Q: Jaká záruka je poskytována na zboží?
A: Záruční lhůta je 3 roky nebo vychází ze zákonných ustanovení. Platí lhůta, která je delší.
Není-li sjednáno jinak, vadné zboží je vyměněno za nové. V takovém případě kupující vadné zboží doručí zpět prodávajícímu na své náklady a odpovědnost.
V případě nevrácení vadného zboží do 1 měsíce od zjištění závady je reklamace považována za neoprávěnou. Pokud již bylo kupujícímu poskytnuto nové zboží,
je kupující povinen je na své náklady a odpovědnost vrátit nebo uhradit jeho plnou cenu a náklady na doručení. U objednávek většího rozsahu vždy sjednáváme individuální podmínky záruky a další spolupráce.
Q: Je zboží dostupné v nějaké síti prodejců či distributorů?
A: Nikoli. Zboží nabízíme výhradně formou přímého zásilkového prodeje na základě písemné (emailové) objednávky.
Q: Jaké služby poskytujete spolu s výrobky?
A: Standardně nabízíme bezplatnou konzultaci při instalaci výrobku a jeho prvotním uvedení do provozu, dále pak pomoc při řešení situací, které jsou mimo rámec přiložené dokumentace. U objednávek většího rozsahu jsme schopni zajistit komplexnější rozsah služeb, včetně prověření a konzultace na místě instalace, zaškolení obsluhy či vzdálené správy systému.
Není-li uvedeno jinak, veškeré nabízené ceny jsou uvedeny bez DPH.
|